آمازون احتمالاً به رقابت با سرویس یوتوب می رود

آمازون احتمالاً به رقابت با سرویس یوتوب می رود
گوگل و آمازون ظاهراً نمی توانند به راحتی با یکدیگر کنار بیایند و علامات تجاری تازه به سمت رسیده آمازون نیز نشان می دهد که رقابت میان دو غول حوزه تکنولوژی قرار است به سطوح تازه ای برسد. این کمپانی اخیراً علامت های تجاری «AmazonTube» و «OpenTube» را به ثبت رسانده که از برنامه ریزی احتمالی آن برای رقابت با سرویس استریم ویدیوی یوتوب حکایت دارد.
آمازون در مستندات خود به توصیف سرویسی شامل «آثار سمعی و بصری از پیش ضبط شده و غیرقابل دانلود از طریق شبکه های وایرلس» پرداخته که «به کاربران اجازه می دهد محتویات، عکس ها، ویدیوها، متون، اطلاعات، تصاویر و سایر آثار الکترونیکی را به اشتراک بگذارند»؛ توضیحی که قطعاً سرویس یوتوب گوگل را در ذهن تداعی می کند.
شاید سوال اصلی این باشد که چطور یک کمپانی ممکن است بتواند با غولی مانند یوتوب رقابت کند؟ اما حقیقت اینجاست که به زعم آمازون، گوگل این کمپانی را در گوشه رینگ به دام انداخته و مجبورش کرده که خود دست به کار شود.

گوگل مدتی پیش دسترسی به اپلیکیشن یوتوب را روی اسپیکر Echo Show آمازون مسدود کرد و از همین حالا هشدار داده که دسترسی به یوتوب را روی …

آمازون احتمالاً به رقابت با سرویس یوتوب می رود

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *