برندسازی رشت از شعار تا واقعیت؛ شهری که سرمایه پَران است

برندسازی رشت از شعار تا واقعیت؛ شهری که سرمایه پَران است
گیل نگاه /آوا نیکنام
متن اصلی: سرمایه شما به سرعت به سوی خودتان باز خواهد گشت
متن فرعی: با سرمایه گذاری، برای ساختن رشت تنها شهر خلاق خوراک شناسی در ایران سهیم شوید
جملاتی که خواندید متون اصلی و فرعی بیلبوردهایی بود که چندی پیش توسط شهرداری رشت در سطح شهر نصب شده بود.
شایسته است در چند بند به نقد و بررسی این بیلبورد ها بپردازیم.
اول، اتخاذ تاکتیک مناسب یا آیا واقعا دیده می شویم؟
انتخاب بستر مناسب با سوژه یکی از اصول تبلیغات و اطلاع رسانی است. حیطه اثرگذاری رسانه ها (در اینجا بیلبورد) گاهی کاملا متفاوت و گاهی با هم همپوشان می شوند. باید بدانیم هر رسانه بر روی چه مخاطبانی موثر است، شیوه اثرگذاری آن چگونه است، چه کسانی را ترغیب می کند و چه کسانی را به عکس العمل وا می دارد. در دنیای جدید بیلبورد ها در عرصه تبلیغات نقش یادآوری کننده دارند. به عبارت دیگر اگر برندی، کالا یا خدمات خود را به درستی معرفی (Promote) کرده باشد، استراتژی فروش و بازاریابی آن را به درستی پیش برده باشد و… آنگاه از بیلبورد ها استفاده می شود تا مخاطبی که با برند و کالا یا خدمات آن همراه شده دوباره به یاد آن بیفت …

برندسازی رشت از شعار تا واقعیت؛ شهری که سرمایه پَران است

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *